Elemente definitorii
“Vânzător”: S.C. BIO PROP S.R.L., cu adresa de contact în București, Eliade Tower, Bulevardul Mircea Eliade, nr.18, 012015, înmatriculată la Oficiul Registrului Comerțului de pe lângă Tribunalul București sub nr. J40/13740/2023, având cod unic de inregistrare 48535955;
“Cumpărător”: reprezintă persoana, firma sau altă entitate juridică care accesează Site-ul și plasează o Comandă;
“Bunuri și/sau Servicii”: orice produs sau serviciu prezentat pe Site, inclusiv cele menționate în Comandă sau privitoare la felul în care acestea urmează a fi furnizate Cumpărătorului de către Vânzător;
“Specificații”: toate specificațiile și/sau descrierea Bunurilor și/sau Serviciilor, inclusiv felul în care sunt precizate în Comandă;
“Comandă”: reprezintă documentul electronic ce intervine ca formă de comunicare între Vânzător și Cumpărător, prin care Vânzătorul este de acord să livreze Cumpărătorului Bunuri și/sau Servicii, iar Cumpărătorul este de acord să primească aceste Bunuri și/sau Servicii și să efectueze plata acestora;
“Contract”: reprezintă Comanda confirmată de către Vânzător prin emiterea facturii fiscale. Încheierea Contractului nu are loc la plasarea Comenzii sau emiterea confirmării de primire a acestei Comenzi.
Politica de livrare
Expedierea Bunurilor și/sau Serviciilor se face prin intermediul firmelor de curierat agreate de către Vânzător. Termenul standard de livrare este de 1-3 zile lucrătoare, însă poate varia în funcție de disponibilitatea produselor sau de condițiile externe ce pot influența livrarea (ex. condiții meteo, sărbători legale). Costurile de livrare sunt afișate în cadrul procesului de finalizare a Comenzii și vor fi incluse în factura fiscală emisă de Vânzător.
Produsele comandate vor fi livrate la adresa indicată de Cumpărător, iar acesta este responsabil de corectitudinea datelor furnizate pentru livrare. În cazul în care livrarea nu poate fi efectuată din cauza informațiilor incorecte sau incomplete, costurile suplimentare generate vor fi suportate de către Cumpărător.
Dacă la momentul livrării există neconcordanțe între produsele primite și cele comandate sau dacă acestea prezintă defecțiuni, Cumpărătorul trebuie să semnaleze acest lucru Vânzătorului în termen de 48 de ore de la recepția coletului, printr-un e-mail la adresa de contact a Vânzătorului.
Vânzătorul nu își asumă responsabilitatea pentru întârzierile generate de către firmele de curierat sau de evenimente neprevăzute care nu pot fi controlate de acesta.